Verbonden Victor de hond

Support

Geen gedoe, no nonsense, eerlijk, transparant en per dag kunnen opzeggen!

VoIP account toevoegen

Dit artikel laat zien hoe je VoIP accounts (welke worden gebruikt in VoIP telefoons, ATA's en Softclients) kan beheren.

Afbeelding

Velden

  • Beschrijving geeft een beschrijving van het VoIP account en standaard wordt deze waarde ook gebruikt voor Uitgaande naam (CLI).
  • Account ID en wachtwoord vormen samen de login voor het toestel en deze worden automatisch gegenereerd.
  • Bij Aantal kun je aangeven hoeveel VoIP accounts je wilt genereren.
  • Intern nummer (extensie) is het interne nummer waarmee het VoIP account gekozen kan worden.
  • 112 regio is de plek waar het toestel wordt geplaatst. De reden dat je dit op dient te geven is zodat met bij een gesprek naar 112 wordt doorgeschakeld naar de juiste centralist. Is de locatie flexibel of in het buitenland dan selecteer je "landelijk".
  • Uitgaand nummer (CLI) is het nummer dat de gebelde in zijn scherm ziet staan. Je kunt hier alleen nummers opgeven die aan je toegekend zijn. Het formaat hiervoor is landcode met +, regiocode zonder 0, telefoonnummer (+31581234567). Mocht dit niet mogelijk zijn omdat bijvoorbeeld de centrale de + niet aan kan dan is "31581234567" toegestaan. Meer over CLI's en DID's.
  • Uitgaande nummer onderdrukken spreekt voor zich.
  • Uitgaande naam (CLI) wordt gebruikt om bijvoorbeeld de naam van toestel mee te sturen in het scherm bij een interne doorschakeling.
  • Bij mag uitbellen naar kun je opgeven of je bepaalde restricties wilt aanmaken voor dit VoIP account. Standaard mag een gebruiker alles.

Meerdere accounts aanmaken

Bij het aanmaken van meerdere VoIP accounts wordt het veld Intern nummer (extensie) automatisch opgehoogd.

Geavanceerde (SIP) instellingen

Als je een VoIP account het aangemaakt en je klik op wijzigen zul je een extra link naar Geavanceerde (SIP) instellingen aanpassen vinden. Hier vind je zaken als Connectie afhandeling, NAT ondersteuning, extra beveiliging en instellingen voor Nummerherkenning.



Ga terug...

Voordelen van Verbonden

  • Onze diensten kan je altijd per dag aanvragen maar ook stopzetten.
  • Geen langlopende contracten, geen kleine lettertjes of stiekem gedoe.
  • 24/7 zelf jouw telefonie beheren via onze beheeromgeving mijn.verbonden.nl.
  • Open, eerlijk en een persoonlijke benadering door onze medewerkers.
  • Op maat telefonie oplossingen voor optimale bereikbaarheid van onze klanten.
  • Eigen platform, kwalitatief en betrouwbaar netwerk en geen link met KPN.
  • Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag behandeld willen worden!
Niet overtuigd? Lees verder...
Voordelen van Verbonden