Verbonden Victor de hond

Support

Geen gedoe, no nonsense, eerlijk, transparant en per dag kunnen opzeggen!

Wachtrij

Een wachtrij is een functionaliteit waarin bellers in de wacht worden gezet op het moment dat alle medewerkers (die in de belgroep achter de wachtrij zitten) in gesprek zijn. Een beller staat in de wacht tot er een toestel in de belgroep vrijkomt.

Afbeelding

Velden

  • Naam: De naam die wordt gebruikt voor het selecteren van een wachtrij in het belplan.
  • Beschrijving: Spreekt voor zich; puur administratief en niet verplicht.

Wachtrij instellingen

  • Maximale wachttijd (s): Het aantal seconden dat een beller in de wachtrij kan zitten. Standaardwaarde is 900 seconden. (Wat er hierna gebeurt is vrij in te stellen in het belplan - je kunt bijvoorbeeld ervoor kiezen om de verbinding te laten verbreken of om naar een voicemail te gaan.)
  • Maximale wachtrijgrootte: Het maximale aantal bellers dat tegelijkertijd in de wachtrij kan zitten. Standaard 12 bellers. Bij overschrijding hiervan geldt hetzelfde als bij de overschrijding van de maximale wachttijd.
  • Meldfrequentie (s): Tijdsinterval in seconden tussen twee meldingen. Standaardwaarde is 30 seconden.
  • Melding gebaseerd op: Geeft aan welke soort melding steeds wordt gegeven op het hierboven aangegeven tijdsinterval. Er kan gekozen worden uit: Aantal bellers in wachtrij: de melding die de beller in de wachtrij te horen krijgt geeft aan hoeveel wachtenden er nog voor die beller in de wachtrij zitten. Verwachte wachttijd: de melding die de beller in de wachtrij te horen krijgt geeft een schatting van de wachttijd voordat die beller aan de beurt is.

Meldingen algemeen

Hier kan een aantal optionele algemene meldingen worden ingesteld. Er kan gekozen worden uit de geuploade geluidsbestanden (voor deze module zijn dus geen meldingen nodig, maar kunnen de geluidsbestanden direct gebruikt worden).

  • Startbericht: Het bericht dat wordt afgespeeld zodra een beller in de wachtrij terechtkomt.
  • Wachttijd overschrijding bericht: Het bericht dat wordt afgespeeld zodra een beller langer dan het bij Maximale wachtijd (s) ingestelde aantal seconden in de wachtrij zit.
  • Wachtrij vol bericht: Als een beller in de wachtrij terechtkomt terwijl daar al het bij Maximale wachtrijgrootte ingestelde aantal bellers in zit, dan wordt dit bericht afgespeeld.

Belplan instellen

Een wachtrij moet altijd op een belgroep uitkomen. Als de wachtrij maar op 1 VoIP account uit moet komen, moet deze VoIP account dus in een belgroep worden gezet, zodat deze belgroep geselecteerd kan worden in het belplan. Bellers blijven in de wachtrij zolang de maximale wachttijd nog niet is verstreken en de maximale wachtrijgrootte nog niet is bereikt op het moment dat ze in de wachtrij terecht komen.
In andere gevallen wordt de beller doorgerouteerd naar wat er onder "Wachtrij vol of wachttijd verlopen". In het bovenstaande voorbeeld komt de beller dan op de voicemail uit.



Ga terug...

Voordelen van Verbonden

  • Onze diensten kan je altijd per dag aanvragen maar ook stopzetten.
  • Geen langlopende contracten, geen kleine lettertjes of stiekem gedoe.
  • 24/7 zelf jouw telefonie beheren via onze beheeromgeving mijn.verbonden.nl.
  • Open, eerlijk en een persoonlijke benadering door onze medewerkers.
  • Op maat telefonie oplossingen voor optimale bereikbaarheid van onze klanten.
  • Eigen platform, kwalitatief en betrouwbaar netwerk en geen link met KPN.
  • Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag behandeld willen worden!
Niet overtuigd? Lees verder...
Voordelen van Verbonden