Verbonden maakt je (offline) campagnes meetbaar in Google Analytics

Conversie meten

Verbonden maakt je (offline) campagnes meetbaar in Google Analytics

Campagnes meetbaar in Analytics

Je hebt een website waarop veel klanten telefonisch bestellen of contact opnemen. Dan wil je ongetwijfeld inzichtelijk hebben hoe en via welk kanaal deze bellers jouw hebben gevonden. Stel dat 80% van alle conversies via de telefoon binnenkomt, dan blijft er 20% over die via de website afgehandeld wordt. 20% hiervan is goed te verklaren (bijvoorbeeld 12% uit AdWords, 5% via de nieuwsbrief en 3% vanuit een Facebook campagne). Deze verdeling kun je niet zomaar toepassen op de 80% aan bellers. Wat gebeurt hier met elke marketing-euro? Verbonden maakt dit vanaf nu meetbaar en inzichtelijk via Analytics.

Conversie metenGoogle AnalyticsIdeaal voor offline campagnes24/7 toegang tot realtime statistieken

Volledige controle over telefonie
VoIP telefonie anno 2014. Regel zelf alles 24/7

Appels met peren vergelijken

Blijf niet langer appels met peren vergelijken of gissen naar resultaten. Maak het constant doormeten en beoordelen van online marketing activiteiten integraal onderdeel van al je marketing inspanningen. Door constant te analyseren, kun je snel inspelen op veranderend consumentengedrag. Meten is weten!

Meten via de online-telefooncentrale

Om campagnes meetbaar te maken maakt Verbonden gebruik van HTTP requests. Via deze requests wordt er een meting uitgevoerd door je Google Analytics pakket. De aanroep van onze online-telefooncentrale via een telefoonnummer vraagt een pagina op van de campagnesite waar de meetcode zich bevind. Op basis van het gebelde nummer kun je eenvoudig meegeven via welke bron de bezoeker de site heeft gezien. Je kan deze dienst al gebruiken met 1 telefoonnummer en koppelen aan je huidige analoge of VoIP telefoonoplossing.

Offline reclamecampagnes meten met online tools
VoIP telefonie inhuis ontwikkeld

Waarom Verbonden?

Verbonden kenmerkt zich door constante innovatie op telefonie gebied en haar hoogwaardige technische mogelijkeden. Alle tools zijn door Verbonden ontworpen en inhuis ontwikkeld met een gebruiksvriendelijke interface als resultaat. Verbonden levert real-time monitoring als het gaat om VoIP telefonie en een breed scala aan mogelijkheden.

Wat kost Conversie meten?

De kosten voor het meten van (offline) campagnes is gebaseerd op afname van het aantal telefoonnummers voor de campagne, setup kosten en maandelijks verbruikte belminuten. Hieronder zie je een indicatie van de kosten. Wil je een offerte op maat? Neem dan contact met Verbonden op.

Aantal telefoonnummers Maandelijkse kosten Eenmalige kosten
Losse nummers (ps) € 2,- € 10,-
Nummerblok (blok 10) € 10,- € 25,-
Nummerblok (blok 100) € 35,- € 50
Module HTTP routering € 25,- € 100
Setupkosten - € 199
Voordelen van Verbonden