Tip 17: Plaats een “Bel mij terug” formulier op je website
Plaats een “Bel mij terug” formulier op je website
Een “Bel mij terug"- of "Call me now"-knop is dé manier om van een bezoeker van je site een bellende klant te maken. Een “Bel mij terug”-knop legt een telefonische verbinding tussen de bezoeker van je website en een medewerker van je bedrijf.
Persoonlijk en realtime contact stimuleert de verkoop. Daarom kun je “Call me now” niet alleen inzetten als middel om van een bezoekende klant een bellende klant te maken, maar ook als tool in de aanschafprocedure op een webwinkel. Telefonisch contact zorgt voor vertrouwen bij potentiële klanten, wat goed is voor jouw omzet.
Hoe werkt call-me-now?
1) Een bezoeker van je website vult zijn telefoonnummer in op een formulier.
2) De centrale belt de bezoeker direct op het nummer dat hij zojuist heeft ingevoerd.
3) Zodra de prospect opneemt, verbinden we de websitebezoeker met jou.
4) Je websitebezoeker is een bellende klant geworden!
Heb je suggesties voor onze rubriek?
Heb je een suggestie? We horen graag van je. Stuur ons een e-mailtje via tips@verbonden.nl en gaan met jouw bericht aan de slag.
Door middel van korte tips zullen de medewerkers van Verbonden uitleg geven over diverse onderwerpen rondom VoIP telefonie. We beantwoorden dagelijks vele vragen die we graag via dit kanaal met onze (nieuwe) klanten willen delen.