Zoveel minuten zijn onze klanten al verbonden de afgelopen 30 dagen!
4.398.943 belminuten
4.398.943 belminuten
Bij Verbonden regel je zelf jouw telefonie zaken, 24/7 per dag.
Bij veel organisaties is het niet eenvoudig om nieuwe diensten aan te maken, diensten te wijzigen en (oude) diensten op te zeggen. Veel providers houden je namelijk aan een opzegtermijn. Daarnaast worden er nog veel zaken ouderwets afgehandeld, zoals het opzeggen van het contract. Niet bij Verbonden! Daarom hebben we een online portal gemaakt waar jij, als klant, alles zelf beheert. Nieuwe medewerker? Het aanvragen van nieuwe diensten regel je binnen 30 seconden, maar ook opzegging is in een handomdraai geregeld.
24/7 zelf telefonie beherenAanvragen per dagOpzeggen per dagVoIP telefonie op maat
Bij Verbonden regel je zelf jouw telefonie zaken, 24/7 per dag. Zonder onze tussenkomst kan je de bereikbaarheid beheren en aanpassen in onze online beheeromgeving. Zo regel je flexibel doorschakelen, wachtrijen en keuzemenu's maar ook je belplan. Geen PC bij de hand? Ons systeem werkt ook op je smartphone of tablet.
Statistieken geven inzage in je belgedrag: hoeveel gesprekken zijn beantwoord en hoeveel gesprekken heb je gemist? Ieder gemist gesprek kan een gemiste klant zijn. Als je gesprekken mist, hoe laat was dat? En kun je daar misschien verbeteringen in aanbrengen? Als gebruiker van ons platform kun je per dag, week, maand en zelfs per jaar je gespreksstatistieken bekijken en vergelijken. Ook vind je in deze module de gemiddelde gesprekstijd van de gesprekken die in dat uur zijn gestart en hoe lang er gemiddeld is gebeld. Uiteraard zijn deze statistieken gratis beschikbaar.
Als klant van Verbonden bepaal je zelf hoe telefoongesprekken afgehandeld worden. Na 20 seconden een gesprek doorschakelen naar je mobiel? Of liever 60 minuten in de wacht laten staan? Hoe je je belplan ook inricht, alles is realtime aan te passen bij Verbonden. Zo mis je nooit meer een telefoongesprek en krijg je gratis 100% bereikbaarheid.