Supportkosten.

Informatie over support en ondersteuning bij onze diensten.
Bij Verbonden regel je zelf jouw telefonie zaken, 24/7.

Technische ondersteuning

Onze technische supporters helpen je graag bij problemen die zich voordoen. Dit kost niets wanneer het korte technische vragen zijn die in enkele minuten beantwoord kunnen worden, zoals:

  • Vragen over het configureren van je VoIP-toestellen;
  • Vragen over de juiste internetverbinding en/of instellingen;
  • Vragen over het instellen van je beheeromgeving mijn.verbonden.nl;
  • Wijzigingen of hulp bij het instellen/wijzigen van je belplan.

Daarnaast kunnen we met je meekijken met behulp van Teamviewer.

Indien het een storing of fout van onze kant betreft, ontvang je natuurlijk gratis ondersteuning tot het probleem verholpen is. Zit de storing in een netwerk of in VoIP apparatuur die niet door ons geleverd is, dan proberen we je te helpen en betaal je supportkosten.

Supportkosten

Voor extra (technische) ondersteuning geldt een tarief van € 80,- per uur, afgerond per 15 minuten. Dit tarief hanteren we tijdens onze kantooruren via telefoon en/of per e-mail en in overleg op afspraak. Bij support op locatie kunnen er tevens reiskosten worden doorberekend.

 

  • Ondersteuning tijdens het configureren van toestellen en de juiste instellingen;
  • Uitgebreidere technische ondersteuning;
  • Uitgebreide, meer complexe(re) belplannen;
  • Hulp bij netwerkinstellingen.

Per dag aanvragen en stopzetten

24/7 zelf je telefonie beheren via de online beheeromgeving

Open, eerlijke en persoonlijke benadering

Geen langlopende contracten of kleine lettertjes

Maatwerk oplossingen voor optimale bereikbaarheid

Eigen platform met een betrouwbaar netwerk