Tip 21: Maak van je wachtmuziek een reclame-boodschap.
Tip 21: Maak van je wachtmuziek een reclame-boodschap.
Als iemand belt naar je vaste nummer, dan kun je de klant laten luisteren naar wachtmuziek. De vraag is natuurlijk of de beller dezelfde muzieksmaak heeft als jou. Je kunt deze telefoonfunctie ook inzetten als verkoopkans. In plaats van muziek laat je de klant luisteren naar jouw reclameboodschap. Misschien heb je wel een topaanbieding die je nu mooi onder de aandacht kunt brengen.
Heb je suggesties voor onze rubriek?
Heb je een suggestie? We horen graag van je. Stuur ons een e-mailtje via tips@verbonden.nl en gaan met jouw bericht aan de slag.
Door middel van korte tips zullen de medewerkers van Verbonden uitleg geven over diverse onderwerpen rondom VoIP telefonie. We beantwoorden dagelijks vele vragen die we graag via dit kanaal met onze (nieuwe) klanten willen delen.