Verbonden Victor de hond

Actueel

VoIP nieuwsberichten, weblogs en overig. Een overzicht van al onze berichten.

Connect Error op je Yealink W52H toestel?

Wanneer je gebruik maakt van een Yealink W52H, kan het zo zijn dat je een connect error krijgt wanneer je bijvoorbeeld gemiste oproepen wilt bekijken. Vaak staat in dit geval “Network Call Log” aan in het basisstation. Wanneer je deze functie uitschakelt, worden oproepen bewaard in het basisstation en kun je deze gewoon via de handset bekijken.

Je kunt de webinterface benaderen door het IP-adres van het basisstation in je internetbrowser in te voeren. Dit IP-adres kun je via de handset achterhalen door op de OK toets te drukken en vervolgens Status te selecteren. In onderstaand screenshot zie je vervolgens waar je de optie “Network Call Log” kunt uitschakelen.

Ga hiervoor naar: Contacts -> Network Directory -> Network Call Log.

Connect Error op je Yealink W52H toestel?

Wil je meer informatie? Of heb je hulp nodig? Mail dan onze supportdesk via support@verbonden.nl.

Ga terug...

Voordelen van Verbonden

  • Onze diensten kan je altijd per dag aanvragen maar ook stopzetten.
  • Geen langlopende contracten, geen kleine lettertjes of stiekem gedoe.
  • 24/7 zelf jouw telefonie beheren via onze beheeromgeving mijn.verbonden.nl.
  • Open, eerlijk en een persoonlijke benadering door onze medewerkers.
  • Op maat telefonie oplossingen voor optimale bereikbaarheid van onze klanten.
  • Eigen platform, kwalitatief en betrouwbaar netwerk en geen link met KPN.
  • Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag behandeld willen worden!
Niet overtuigd? Lees verder...
Voordelen van Verbonden