Verbonden

Fair use policy

We willen ervoor zorgen dat al onze klanten optimaal kunnen genieten van onze diensten. Daarom hebben we een fair use policy opgesteld. Dit beleid helpt ons om onredelijk gebruik te voorkomen en ervoor te zorgen dat iedereen kan profiteren van een betrouwbare service. Hieronder vind je de details van ons fair use beleid.

Gemiddeld gebruik

Je belt voor een vast bedrag per maand naar nationale vaste en mobiele nummers. Bellen naar betaalde (service)nummers en internationale gesprekken valt buiten dit vaste bedrag. We kijken hierbij naar het gemiddelde gebruik van onze diensten door jou als klant.

Onze diensten zijn bedoeld voor normaal zakelijk gebruik, met een fair use limiet van 500 minuten per gebruiker per maand. Bedrijven die zich richten op telefonische dienstverlening aan derden, zoals belhuizen of callcenters, mogen onze diensten niet gebruiken. Het is ook niet toegestaan om derden tegen betaling gebruik te laten maken van onze diensten, of om onze diensten door te verkopen.

Als er sprake is van onredelijk, buitensporig gebruik of misbruik, kunnen wij extra kosten in rekening brengen, de dienstverlening (gedeeltelijk) buiten gebruik stellen of de overeenkomst eenzijdig beëindigen. We zullen je hierover informeren. Uiteraard blijven de gemaakte belkosten aan ons verschuldigd.

Wanneer het netwerk of onze systemen (of die van derden) hinder ondervinden door jouw gebruik, nemen wij maatregelen om (mogelijk) misbruik te beperken of te voorkomen.