Inflatie

Elk jaar stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 januari ons uurtarief, de pakketprijzen en producttarieven. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie. Op deze pagina vind je de jaarlijkse wijzigingen.

Veelgestelde vragen

Inflatie Waarom

Waarom vindt inflatiecorrectie plaats?

Jaarlijks stijgen de prijzen van producten en diensten. Onze kosten stijgen dus ook. Daarom passen wij de abonnementsprijs aan.

Inflatie Wanneer

Wanneer gaat de correctie in?

Wij passen de abonnementsprijs elk jaar aan op 1 januari. Je vindt de nieuwe tarieven op de eerste factuur van het nieuwe jaar. 

Inflatie Opzeggen

Mag ik nu opzeggen?

Alle producten en diensten van Verbonden zijn altijd dagelijks opzegbaar. Los van de inflatieverhoging, mag je altijd dagelijks opzeggen. 

Klanten over Verbonden

(230)

Fijn dat jullie zelfs in de avonden bereikbaar zijn en je als klant meteen feedback en/of hulp krijgt! Ga zo door!

Loes Dusée-Gloudemans - Meesterlijk Advocatuur

Blij met het aangeboden VoIP Starters Pakket.

Ilse

Tijdelijke placeholder afbeelding