Aankondiging
27/02/2024 om 11:10 uur
Op dinsdagavond 19 maart plegen we om 20.00 uur onderhoud aan de middleware van onze Vialer-producten. We gaan de middleware verhuizen naar een nieuw platform. Zo zorgen we ervoor dat de Vialer-producten veilig, stabiel en up-to-date blijven.
Het onderhoud zorgt naar verwachting voor een korte downtime van de Vialer App: gedurende vijf minuten zullen inkomende gesprekken op de mobiele app niet binnenkomen. Er is verder geen impact op lopende of uitgaande gesprekken via de Vialer App. Na het onderhoud werkt de app automatisch weer naar behoren.
Blijf op de hoogte van het onderhoud via onze statuspagina.
Vind je hier geen storingsmelding maar zijn er toch meerdere van je klanten niet bereikbaar? Bel dan naar 050 800 9000. Gebruik ons noodnummer (050 203 0518) pas wanneer ons algemene nummer onbereikbaar is.
Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.
We zetten alles op alles om storingen te voorkomen. Toch hebben we heel af en toe een storing, hoe vervelend ook, daar communiceren we altijd eerlijk en open over.