Telefoon/antwoordservice
Maak gebruik van een antwoorservice
Dit artikel is onderdeel van Omzetverhogers: Haal meer omzet uit je telefonie
Wel de lusten, niet de lasten. Minder persoonlijk, maar je kunt een vast nummer in gebruik nemen en direct doorschakelen naar een antwoordservice. Die staat alle bellers netjes te woord en vertelt jou wie er gebeld hebben. Jij kan dan zelf terugbellen op een voor jou geschikt moment. Groot voordeel is dat je als ondernemer altijd bereikbaar bent voor je klanten.
Het inschakelen van een antwoordservice kost je maandelijks een klein bedrag, maar levert veel tijdwinst op. Bij de meeste beantwoorddiensten betaal je per maand voor een abonnement plus een klein bedrag per afgehandeld gesprek. Daarnaast kun je een abonnement eenvoudig uitbreiden met SMS-berichten, zodat je direct op de hoogte bent van een oproep. Ook kan je ervoor kiezen om bepaalde klanten wel door te laten en de rest terug te bellen.
Wil je weten of deze dienst voor jou geschikt is? Vaak kan je een antwoordservice twee weken op proef krijgen.
Bedrijfsnaam
- Bedrijfsnaam
- Tarief per maand
- Tarief per gesprek
- Call Care
- Offerte
- Offerte
- Places Antwoordservice
- € 25,-
- € 0,85
- Goedemorgen Goedemiddag
- € 0,-
- € 1,50
- Top Connect
- Offerte
- Offerte
- Contact Care
- Vanaf € 20,-
- Vanaf € 1,75
- Inter Switch
- Offerte
- Offerte
- Telecount
- Vanaf € 24,50
- Offerte
- PAsCall
- € 0,-
- € 2,45
- Stipt
- Offerte
- Offerte
- BOFA Telefoondienst
- Offerte
- € 9.95
- Your Connection
- € 21,50
- € 2,65
* Voor actuele tarieven informeer bij de betreffende partij.