Verbonden Victor de hond

Actueel

VoIP nieuwsberichten, weblogs en overig. Een overzicht van al onze berichten.

Afronden beltik. Per minuut of per seconde?

Het afronden van een belminuut. Hoe zit dat nu precies. Betaal je altijd de eerste minuut volledig en daarna per seconde? Of alles per seconde? Of daarna ook altijd per hele minuut? De Consumentenbond zegt nu: stop afronden bellen op minuten. Het overgrote deel van de (mobiele) telecomproviders rondt de beltik nog steeds af op minuten in plaats van op secondes.

Oneerlijke praktijken

86 procent van de Nederlandse telecomaanbieders doet dat, zegt de Consumentenbond. Die wil dat minister Kamp van Economische Zaken de telecomwet aanpast om aan deze "oneerlijke praktijken" een einde te maken. Sinds 1 januari 2013 moeten providers minstens één abonnement voor mobiel bellen aanbieden waarbij per seconde wordt afgerekend. Ze hoeven dit alleen niet te doen voor al hun merken. Daarom biedt KPN een abonnement per seconde aan, maar hoeven dochterondernemingen Hi, Telfort en Simyo dat bijvoorbeeld niet te doen. Bijzonder eerlijk en transparant natuurlijk. Helaas.

Het zit de Consumentenbond ook dwars dat áls een provider al een seconden-abonnement heeft, dat heel erg verstopt wordt op de website. "Klanten kunnen die informatie maar heel moeilijk vinden. Ook dat moet afgelopen zijn." Een mening die Verbonden maar al te graag deelt.

Eerlijke tarieven en communicatie

Bij Verbonden betaal je altijd op basis van gebruik. Al onze tarieven zijn inzichtelijk en jij als klant betaalt alleen voor wat je werkelijk gebruikt. Vanaf de allereerste dag betalen de klanten van Verbonden per seconde en betalen zij geen minuten die in werkelijkheid niet zijn gebeld. Of het nu gaat om particulier of zakelijk gebruikt, je weet waar je aan toe bent. Ook dit is telefonie anno 2014.

Ga terug...

Voordelen van Verbonden

  • Onze diensten kan je altijd per dag aanvragen maar ook stopzetten.
  • Geen langlopende contracten, geen kleine lettertjes of stiekem gedoe.
  • 24/7 zelf jouw telefonie beheren via onze beheeromgeving mijn.verbonden.nl.
  • Open, eerlijk en een persoonlijke benadering door onze medewerkers.
  • Op maat telefonie oplossingen voor optimale bereikbaarheid van onze klanten.
  • Eigen platform, kwalitatief en betrouwbaar netwerk en geen link met KPN.
  • Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag behandeld willen worden!
Niet overtuigd? Lees verder...
Voordelen van Verbonden