Rinse Boorsma

Planning & Communication

2022-11-04 08:39:04

Verbonden introduceert VoIP gespreksstatistieken

Verbonden introduceert een nieuwe module in de online beheeromgeving, namelijk gespreksstatistieken. Met deze nieuwe module krijgen onze klanten inzicht in hun belgedrag, met als uiteindelijk doel het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid. Vanaf vandaag is de nieuwe module terug te vinden in de online beheeromgeving mijn.verbonden.nl. Alle gebruikers met admin- of accountbeheer rechten kunnen de gespreksstatistieken per direct bekijken.

Module statistieken

Statistieken bieden inzicht in je belgedrag: hoeveel gesprekken zijn beantwoord en hoeveel gesprekken heb je gemist? Ieder gemist gesprek kan een gemiste klant zijn. Als je gesprekken mist, hoe laat was dat? En kun je daar misschien verbeteringen in aanbrengen? De nieuwe module in de mijn.verbonden.nl bevat deze informatie. Als gebruiker van ons platform kun je per dag, week, maand en zelfs per jaar je gespreksstatistieken bekijken en vergelijken. Ook vind je in deze module de gemiddelde gesprekstijd van de gesprekken die in dat uur zijn gestart en hoe lang er gemiddeld is gebeld. De gespreksinformatie wordt weergegeven op nummerniveau. Dat betekent dat de statistieken een weergave zijn per telefoonnummer.

Blok bereikbaarheid

Het blok "bereikbaarheid" geeft in een grafiek de bereikbaarheid van de telefonie aan. 100% bereikbaar ten opzichte van 0% bereikbaarheid. Via dit blok kan snel inzicht verkregen worden in tijdstippen waarop de bereikbaarheid ten wensen overliet. Zie je tussen 12:00 uur en 13:00 uur de bereikbaarheid flink dalen? Dan is het wellicht een idee om medewerkers op verschillende tijdstippen om pauze te laten gaan.

 

Blok: Gesprekken beantwoord

Het blok "Gesprekken beantwoord versus niet beantwoord" geeft in percentages aan hoeveel gesprekken je hebt beantwoord en hoeveel je bedrijf gemist heeft. Het doel is hier natuurlijk altijd 100%. Bij 100% heb je alle inkomende oproepen beantwoord en heb je je telefonie op orde.

 

Blok: Totale gespreksduur

De "Totale gespreksduur" zie je hoeveel minuten er gebeld is op een bepaald tijdstip. Met dit blok kan je per dag maar ook per week of maand zien op welke tijdstippen er veel telefonieverkeer is binnen je bedrijf. Met deze informatie kan je medewerkers tijdig inzetten voor opvangen van deze drukke momenten of juist andere werkzaamheden laten uitvoeren als er niet gebeld wordt.

 

Blok: Filters

In het laatste blok kan gezocht worden op een specifiek telefoonnummer. Op deze wijze krijgt men inzage hoe een nummer presteert ten opzichte van andere nummers/afdelingen binnen het bedrijf. Ook kan gekozen worden voor "allemaal" waarmee het geheel bedrijfsresultaat gemeten kan worden. Met het filter kan ook gekozen voor een weergaven per dag, week, maand of jaar.

Per dag aanvragen en stopzetten

24/7 zelf je telefonie beheren via de online beheeromgeving

Open, eerlijke en persoonlijke benadering

Geen langlopende contracten of kleine lettertjes

Maatwerk oplossingen voor optimale bereikbaarheid

Eigen platform met een betrouwbaar netwerk