Verbonden Victor de hond

Actueel

VoIP nieuwsberichten, weblogs en overig. Een overzicht van al onze berichten.

Ons kantoor is verhuisd!

Ongeveer een maand geleden (17 juli 2017) zijn wij verhuisd naar ons nieuwe kantoorpand. Je vindt ons nu aan de Sixmastraat 66 te Leeuwarden. Na een aantal jaren op bedrijventerrein De Zwette keren we terug richting de binnenstad :-) De verhuizing brengt niet alleen een nieuw kantoor en frisse inspiratie, maar stelt ons ook beter in staat om ondersteuning te leveren en biedt volop ruimte om (VoIP) trainingen te geven. Allemaal verbeteringen om met nog meer enthousiasme meer te doen met VoIP-t...

Lees verder...

Ondersteuning voor UBL (Universal Business Language)

UBL (Universal Business Language) is de standaard voor universele uitwisseling van informatie, waaronder facturen (e-factureren ). Door deze universele standaard zijn onze klanten nu in staat om facturen automatisch in te lezen in hun softwarepakket dat UBL ondersteunt voor hun facturatie/boekhouding. Het nadeel van PDF is dat 100% herkenning door de software van de ontvangende partij lang niet altijd mogelijk is en facturen in veel gevallen handmatig overgenomen moeten worden in de boekh...

Lees verder...

Storingsverslag begin 2017

De afgelopen weken hebben in totaal 6 storingen zich voorgedaan. Een extreem slecht begin van het jaar, zeker als je weet dat we in heel 2016 slechts één kleine onderbreking hebben gehad. Wanneer je werkt met techniek is het natuurlijk onoverkomelijk dat je af en toe een storing hebt, maar zes storingen in ruim een maand is écht te veel. Wij vinden het heel erg dat onze klanten hier dusdanig veel hinder van ondervinden, mede ook omdat er juist gekozen is voor een betrouwbare telefonie-aanbied...

Lees verder...

Storing AMS-IX 13-10-2016 [opgelost]

Vanavond ondervonden sommige klanten van Verbonden problemen met hun telefonie. Dit werd veroorzaakt door een storing op de Amsterdam Internet Exchange. Daardoor konden sommige zakelijke internet providers ons netwerk niet bereiken en was mijn.verbonden.nl ook niet bereikbaar. Omvang: Sommige klanten Status: Opgelost Duur: vanaf 17.45 uur tot 19.18 uur Wil je meer informatie? Of heb je hulp nodig? Mail dan onze supportdesk via support@verbonden.nl....

Lees verder...

Voordelen van Verbonden

  • Onze diensten kan je altijd per dag aanvragen maar ook stopzetten.
  • Geen langlopende contracten, geen kleine lettertjes of stiekem gedoe.
  • 24/7 zelf jouw telefonie beheren via onze beheeromgeving mijn.verbonden.nl.
  • Open, eerlijk en een persoonlijke benadering door onze medewerkers.
  • Op maat telefonie oplossingen voor optimale bereikbaarheid van onze klanten.
  • Eigen platform, kwalitatief en betrouwbaar netwerk en geen link met KPN.
  • Wij behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag behandeld willen worden!
Niet overtuigd? Lees verder...
Voordelen van Verbonden