Ons telefonie netwerk.

Dé betrouwbare telecomprovider verzekerd van optimale bereikbaarheid.
Offerte aanvragen
Bij Verbonden regel je zelf jouw telefonie zaken, 24/7.

Het Verbonden netwerk

De medewerkers van Verbonden houden, net als onze klanten, van hun nachtrust. Verbonden maakt daarom gebruik van een redundante (dubbel uitgevoerde) opstelling in Groningen en in Amsterdam. Doordat er gebruik wordt gemaakt van twee fysieke locaties, neemt locatie A de werkzaamheden over bij problemen op locatie B. Hierdoor is een storing vrijwel niet mogelijk en tot het minumum beperkt. Komt dat onverhoopt toch voor? Dan wordt alles in het werk gesteld om de storing zo snel mogelijk op te lossen, zodat de overlast voor onze klanten (en technische mensen) beperkt blijft.

Verzekerd van bereikbaarheid.

Wat voor bedrijf je ook hebt, het belangrijk om 24 uur per dag bereikbaar te zijn. Daarom moet je kunnen vertrouwen op een telefonie oplossing die dag én nacht werkt en bovendien gemakkelijk in beheer is. Verbonden levert deze telecomoplossing! Als gebruiker van Hosted VoIP van Verbonden kan je dus vertrouwen op een solide en betrouwbare spraakdienst.

Backup via je mobiele telefoon.

Bij Verbonden koppel je eenvoudig je mobiele nummer aan je VoIP account. Mocht het dus voorkomen dat je internetverbinding storing geeft? Of dat ons netwerk een hickup heeft? Dan worden alle oproepen doorgestuurd naar je mobiele telefoon. Zo mis je dus nooit een belangrijk gesprek. Met deze backup oplossing ben je nóg beter bereikbaar dan met een traditionele ISDN- of analoge lijn.

SLA - Service Level Agreement

In de IT- en telecombranche is het veelal gebruikelijk om klanten (extra) te laten betalen voor een Service Level Agreement, waarin een uptime garantie wordt gegeven. Een belofte dat de server 99,7% van de tijd goed functioneert en dat storingen beperkt worden tot een minimum.

Bij Verbonden geloven we niet in SLA’s. Een platform hoort standaard een uptime te hebben van minimaal 99,7%, zonder dat klanten daar extra voor hoeven te betalen. Voldoen wij niet aan deze uptime, dan lopen we het risico dat klanten een nieuwe provider zoeken. Onze contracten zijn tenslotte per dag op te zeggen. Kortom, altijd online zonder vast contract.

Per dag aanvragen en stopzetten

24/7 zelf je telefonie beheren via de online beheeromgeving

Open, eerlijke en persoonlijke benadering

Geen langlopende contracten of kleine lettertjes

Maatwerk oplossingen voor optimale bereikbaarheid

Eigen platform met een betrouwbaar netwerk